Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 14 oktober 2021

Snaidero keukens in Amsterdam (project 798)

Een hele poos geleden verkocht ik een Snaidero keuken aan Iris en Paul. Ze hadden toen een huis in Hoorn en daar heb ik toen een S10 keuken mogen leveren.

Die woning is inmiddels verkocht. Iris en Paul zijn inmiddels woonachtig in Amsterdam op het Narva eiland.

Voor die woning heb ik twee Snaidero keukens mogen leveren (project 798). Eentje op de woonverdieping en de andere op de bovenverdieping.



De keuken op de woonverdieping is opnieuw een S10 opstelling maar dan in de nieuwere versie (Bianco Artico in plaats van Bianco Luce voor de hoge kasten).

Ook heeft de keuken in Amsterdam de nieuwe lijn Neff inbouwapparatuur in zwart en niet de vorige lijn apparaten in roestvrijstaal.

Ik heb de klant bezocht vorige week, van dit bezoek heb ik bovenstaande video gemaakt.

In de video leg ik ook de Neff FullSteam oven wat meer uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten