Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 21 oktober 2021

Snaidero keuken in Grigio Cemento met Bianco Carrara blad

Vorige week ben ik bij een klant op bezoek geweest waar Jan Levien de afgelopen tijd een Snaidero keuken geplaatst heeft.

Deze klant heeft een hele mooie woning laten bouwen en deze woning is nu bijna klaar.





















De keuken bij deze klant is gespoten in de kleur Grigio Cemento micalak. Een prachtige kleur waar ik zelf heel enthousiast over ben.

Bij deze Snaidero keuken heb ik een Corian blad geleverd in de kleur Bianco Carrara.





















Het mooie van dit Bianco Carrara is dat je het naadloos kunt verlijmen omdat het van Corian is gemaakt.

Het werkblad is dus uit 1 stuk gemaakt. Zelfs het staande zijpaneel is naadloos in verstek gelijmd.





















Bij de keuken heeft Jan Levien ook een subtiel verlaagd plafond gemaakt voor de ingebouwde LED verlichting.

In de rand van het plafond is een soort verdieping gemaakt waar LED verlichting in is verborgen. Ik vind dit zelf wel heel geslaagd.





















Mocht u bij de montage ook zo`n plafond willen, overleg dit alstublieft wel ruim van te voren. Dat de monteur wel ruimte vrij kan houden in de planning (het is immers wel wat meer uren werk).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten