Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 16 juni 2021

Snaidero keuken in Rotterdam (project 895)

Monteur Julian en Jan hebben vandaag de Snaidero keuken van project 895 in Rotterdam opgeleverd.

Deze klant heeft een S10 keuken gekocht met een witte Spring afzuigkap met Bipolaire Ionisatie.

















De keuken had ik al heel lang geleden verkocht. De bouw van de woning liep behoorlijk uit, vandaar dat ik de keuken lang heb op moeten slaan voor de klant.

Eén voordeel; alles was compleet...

















Zoals ik laatst al schreef; BSH (waaronder Neff dus) levert de apparaten tegenwoordig vaak enkele maanden te laat. De pijn zit hem op dit moment met name bij de ingebouwde koffiemachines, luxe vaatwassers en combimagnetrons.

Vandaag zijn er ook twee Snaidero keukens uitgeleverd/bezorgd bij klanten. Een Snaidero Ola20 in Numansdorp (project 947) en een S12 keuken in Zuidland (project 985).

Bij de laatste keuken was helaas de koffiemachine manco. Heel vervelend, maar de Neff koffiemachines die bevestigd waren voor week 8 (eind februari) zijn nu nog steeds niet binnen. Ik verwacht ze pas begin juli!

















Voor klanten die nu een Snaidero keuken kopen vraag ik tegenwoordig dus of ze er bezwaar tegen hebben als ik de apparaten nu al lever. Dan hebben ze die in elk geval maar al staan...

Snaidero Italië levert overigens keurig op tijd uit. Dus geen paniek. Het enigste waar ik bij Snaidero wel eens mee misgrijp nu is een rolhouder voor de bestekindeling. Maar dat is gelukkig niet zo`n drama.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten