Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 9 juni 2021

Nieuwe Amerikaanse koelkast; de Neff KA3923IE0

Gisteren heeft monteur Jan de Amerikaanse koelkast in de showroom vervangen. Er is een nieuw model gekomen. Het nieuwe type Amerikaanse koelkast heeft Neff code KA3923IE0.

De vorige Amerikaanse koelkast (het showroom model dus) is verkocht aan een klant in den Haag.








Deze Amerikaanse koelkast heeft (net als het vorige model) NoFrost (geen rijpvorming/ijsbrokken) voor het vriesgedeelte. Ook heeft deze koelkast softclose deursluiting en dat is wel heel netjes. De energieklasse van dit apparaat was eerst A+, maar door de nieuwe normering is dat nu E. Het verbruik is even laag gebleven, maar de normering is dus nu anders.

Dan nog wat anders. In de showroom heb ik een paar keuken met zo`n ingebouwde wijnkoeler voor in de vouwdeurkast. Ik heb nog een aantal klanten waar zo`n wijnkoeler in de opdracht zit.

Helaas lever ik deze wijnkoeler niet meer. Ze zijn er 9 van de 10 keer niet. Daarnaast vraagt de leverancier van de wijnkoelers 100% aanbetaling maar de levertermijn is meer als 10 maanden. En tenslotte; als er wat aan de hand is (een klant met een klacht) dan geeft de leverancier geen thuis. Ik ben er dus met onmiddelijke ingang mee gestopt.








Mijn leveranciers Gaggenau en Liebherr hebben wel goede wijnkoelers met garantie. Deze wijnkoelers verkoop ik natuurlijk wel. Ze hebben echter een totaal andere prijsklasse en passen ook niet naast de vaatwasser in de vouwdeurkast.

Dit zijn dus mooie apparaten die in het zicht komen zoals een oven bijvoorbeeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten