Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 21 november 2017

Snaidero keuken in Zeist

Dit voorjaar hebben we een Snaidero keuken geleverd aan de klant van project 735 in Zeist. Het duurde even, maar vorige week ben ik bij de klant langs geweest om de Neff inbouwapparaten uit te leggen (met name de FullSteam oven).


Ook deze keer had ik de GoPro bij, dus een video gemaakt. Ik hoop deze video binnenkort online te hebben. Ik denk dat dit wel lukt binnen zeg nu en een week.

Nu ga ik regelmatig bij klanten langs om apparaten uit te leggen en zo, maar ik moet eerlijk zeggen dat het niet te doen is om élke klant te bezoeken.

Ik heb een videokanaal met "kookvideo`s" zodat mensen waar ik niet langs ben geweest toch uitleg hebben over hoe de apparaten werken.



Hierboven bijvoorbeeld de video over GadoGado. Je ziet bijvoorbeeld hoe Gaby de Neff FullSteam oven gebruikt om eieren te koken (gaat via het menu in het aanraakscherm).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten