Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 17 december 2014

Snaidero keukens voor klanten

Vandaag is de transporteur van Snaidero weer wezen lossen hier in Arnemuiden. Deze keer de keukens van Snaidero project 658 in Bergen op Zoom en Snaidero project 647 in `s Gravenzande.


De keuken in `s Gravenzande is gespoten in wit hoogglans lak. De keuken in Bergen op zoom wordt juist volledig roestvrijstaal. Dus zowel de hoge kasten als de onderkasten zijn van roestvrijstaal gemaakt.


Hier onder nog de video die ik onlangs gemaakt heb van een andere Snaidero keuken in volledig roestvrijstaal (keuken project 641 in Oudelande/Zeeland).

Ik hoop binnenkort nog naar deze klant in Oudelande te gaan om samen met klant te gaan koken. Ik hoop dat het nog voor de feestdagen gaat lukken. Over koken met klanten gesproken. Vanavond hoop ik naar Heerhugowaard te gaan om te koken met de klant van keuken project 648. Om niet al te laat bij klant aan te komen hoop ik daarom wat eerder weg te gaan hier (zo rond 17:00u).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten