Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 31 december 2014

Laatste blogbericht weer van 2014

Laatste blogberichtje weer van 2014... Net even gekeken, maar het is blogberichtje 1251 inmiddels!

Vanmorgen de boekhouding van 2014 afgerond en bij de accountant ingeleverd ter controle. Het is ondertussen een soort traditie geworden dat ik de eerste klant ben die de boekhouding daar inlevert ter controle.


Samen met een klant uit Arnemuiden ben ik vervolgens naar de Aeroclub gegaan hier op Arnemuiden. Het is met oudjaar altijd oliebollen eten bij de Aeroclub. Uiteraard ook nog gevlogen. Prachtig vliegweer vandaag. M`n klant is voor z`n werk fotograaf dus binnenkort krijg ik nog mooiere foto`s van hem (dit zijn maar telefoon foto`s).


Rest me jullie allemaal bedanken voor het in mij gestelde vertrouwen in het afgelopen jaar. Samen met jullie wil ik ook van 2015 een succesvol jaar maken.

Iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst en alvast tot ziens in het nieuwe jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten