Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 30 oktober 2014

Voorbereidingen mosselparty e.d.

Heel druk hier, de mensen uit Manchester afgelopen week hebben de keuken besteld. We zetten nu alles op alles om dit ook voor de kerst gemonteerd te krijgen. De keuken is dus met spoed besteld vandaag.

Morgen heb ik hier natuurlijk de presentatie van de nieuwe lijn Neff inbouwapparatuur. Er zijn in ieder geval al apparaten onderweg, ik kreeg onderstaande foto doorgestuurd via WhatsApp als "bewijs". Morgenmiddag wil ik deze apparaten in de showroom monteren (in de S18 showroomkeuken).


Morgenochtend wil ik de verse mosselen ophalen gaan in Yerseke. `s Middags de voorbereidingen voor de presentatie. Ik hoop dat de klanten er begrip voor hebben dat ik niet alle mailtjes direct kan beantwoorden net als anders.

Gaby is ook al druk bezig geweest met de voorbereidingen voor de dingetjes die we met de Neff oven klaar willen maken.


Ze heeft thuis bijvoorbeeld de Neff oven baksteen al uitgeprobeerd. Het werkt echt heel leuk. Enfin, komen jullie morgen allemaal maar kijken! Vanaf 18:30 zijn jullie allemaal welkom hier in de keukenshowroom te Arnemuiden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten