Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 10 oktober 2014

Local food / vis uit Arnemuiden

Deze keer even niet iets over keukens, maar over het dorp waar m`n keukenshowroom is gevestigd; Arnemuiden. Vorige week had ik al wat geschreven over de Arnemuidse vissers (garnalen). Deze keer een leuk filmpje van wat de Arnemuidse vissers onderweg soms tegen komen. Je kunt op deze video ook het Arnemuidse dialect horen :).



Naast de garnalen wordt er door de Arnemuidse vissers hoofdzakelijk op Tong gevist. Zowel bij de visserij op Tong als op Garnalen zit er als bijvangst ook Kabeljauw bij. Daarover heb ik onderstaande video gemaakt.



Tenslotte. Binnenkort is het weer Mosselavond hier in de keukenshowroom. Voor de mensen die zich nog niet hebben opgegeven, mail me aub even? Mijn mail adres is info@jouwkeuken.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten