Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 14 oktober 2014

Snaidero keukens bij klanten

Jan en Joop zijn nu in Goes (Zeeland) bezig met de montage van Snaidero keuken project 626. Ze gaan nu eerst het verlaagde plafond met de afzuigkap doen, de tegelvloer en de Helex tunnelhaard op gas. Ik denk dat ze na het weekend kunnen gaan beginnen aan de Snaidero keuken. Het wordt een greeploze keuken in model Way.


Vanavond hoop ik zelf naar Landsmeer te gaan (een dorp in Noord Holland). De Snaidero keuken van project 615 is klaar. Ik heb met klant afgesproken om de inbouwapparaten van de keuken uit te leggen. Ze hebben ook een hoge druk stoomoven gekocht, vandaar dat ik ook met ze wil gaan koken. Ik heb zowel rundvlees als vis (kabeljauw) mee, ik hoop dat ze het leuk vinden.


Omdat Landsmeer toch best even rijden is vanuit Arnemuiden (Landsmeer ligt iets ten noorden van Amsterdam) hoop ik de zaak toch wat eerder dicht te doen. Ik probeer tussen 17:00 en 17:30u al naar klant te vertrekken zodat ik toch een beetje op tijd aankom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten