Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 18 juli 2014

Showroomkeukens vervangen

Dit najaar hoop ik weer een aantal showroomkeukens te gaan vervangen. Ik verwacht best veel nieuwe dingen (met name op het gebied van inbouwapparatuur) en die wil ik graag op tijd in de showroom hebben hier. Een aantal keukens is daarom heel scherp afgeprijsd nu, die wil ik dus toch even onder de aandacht brengen.

De S14 showroomkeuken opstelling in wit hoogglans met Neff apparatuur bijvoorbeeld kost nu dus slechts € 11.900,= Deze prijs is voor de complete keuken dus inclusief de apparatuur, kranen en accessoires. Alleen de kosten voor de monteur komen er nog bij.


De S12 showroomkeuken opstelling heeft een keukeneiland, vandaar dat deze iets duurder is (€ 12.500). Deze keuken is eveneens in wit hoogglans lak gespoten.


Tenslotte nog de scherpst afgeprijsde Snaidero showroomkeuken; de S16 keuken opstelling. Deze keuken mag voor slechts € 9.950 de showroom verlaten. Er is niets verkeerd met de keuken, maar ik vernieuw graag vlot in de showroom zodat ik altijd up-to-date ben.


Er staan natuurlijk nog veel meer showroomkeukens opgesteld hier, je kunt het actuele aanbod met showroomkeukens hier terug vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten