Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 4 juli 2014

Showroomkeuken Snaidero S13

Vanmorgen heb ik een nieuwe video op youtube gezet. Deze keer een video van de S13 showroom keuken zoals deze er nu bij staat hier in de showroom.



De S13 keuken lijkt wat op de S10 keukenopstelling maar is toch ietsje pietsje anders. Het werkblad voor het eiland is even lang, maar wat minder diep (1 meter). Kan makkelijk zijn als je wat minder ruimte hebt in je keuken. De lades die bij de S10 keuken aan de "achterkant" van het eiland zitten zijn bij de S13 keuken vervangen door normale kasten met een deur.


Ook zijn de inbouwapparaten bij de S13 keuken assymetrisch in de hoge kastenwand gepland. Ziet er wel eigenwijs uit eigenlijk (bij de S10 keuken zitten de apparaten precies in het midden van de hoge kasten). De apparaten assymetrisch inplannen doe ik overigens wel vaker, kijk bijvoorbeeld maar bij de S18 opstelling (foto hier onder).


Tenslotte. In de S13 keuken zit op dit moment een lage druk stoomoven (naast de normale Neff hetelucht oven). Aan het eind van de video laat ik nog even zien hoe zo`n drukloze stoomoven werkt (ik maak even naturel Noordzee tongfilet klaar). Ik heb al best veel video`s gemaakt van de hoge druk stoomoven. Vandaar dat ik ook eens de lage druk stoomoven wilde gebruiken. Klik hier om de "kookvideo`s" te bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten