Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 9 mei 2014

Snaidero keuken in Skyline 2.0

Vorig jaar heeft Snaidero de nieuwe versie van de Skyline keuken keuken gepresenteerd, de Skyline 2.0. Ik heb er toen wat foto`s van op het blog gezet en inmiddels heb ik de eerste keuken uitgewerkt voor een klant op het eiland Texel.


Van de nieuwe Skyline 2.0 keuken heb ik op dit moment nog geen verkoopboek of zo, dus een keukenplan met prijsplaatje kost wel even tijd. Ik denk dat over een half jaar het definitieve boek wel klaar is. Hier onder wat plaatjes van de Skyline 2.0 keuken voor m`n klant op Texel.


Deze Skyline is trouwens bedacht in de nieuwe kleur lemon yellow hoogglans lak. De hoge kast en de regaal elementen (planken) zijn in mat wit gelakt. Het werkblad, spoelbak en de rugwand (achterwandbekleding) is in roestvrijstaal. Bij de "koffiehoek" aan de overkant van de keuken is het werkblad in wit laminaat bedacht (maakt het wat gezelliger).

De vaatwasser kan trouwens niet in de hoekkast van 135°, daarom is deze nu als smalle 45cm vaatwasser onder de inductie kookplaat bedacht. De fronten zijn verdeeld met 39+39cm hoogte zodat het qua lijnen doorloopt alsof er een lade zit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten