Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 23 april 2024

Snaidero keuken in Vlissingen

Daarnet is de Snaidero keuken van project 1146 hier opgehaald. Een keuken voor een klant die al heel vaak een Snaidero keuken bij me gekocht heeft.

Deze klant heeft voor hun huis op Arnemuiden vorig jaar nog een nieuwe Snaidero keuken bij me besteld.

De keuken van vandaag is voor hun appartement aan de boulevard in Vlissingen (voor in het weekend).
























Dan tenslotte nog even wat over de spiegeldeuren waar ik het vorige week over had.

Ik had vergeten te vertellen (heb het berichtje wel aangepast hoor) dat het een PVD deur is. Heeft niets met de partij voor de dieren te maken hoor, maar het is een speciale manier van coaten.

Hier onder een close-up.
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten