Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 20 april 2024

Gessi kraan met koffie

Vorige week op de beurs stond uiteraard niet alleen een stand van Snaidero. Ook leverancier Gessi (van mijn kranen) stond er met een noviteit; een kraan waar koffie uit komt.
























Ik vond het wel heel leuk en simpel gevonden. Ik hoop jullie er binnenkort meer over te kunnen vertellen (prijzen etc).

Gessi is trouwens hét merk wat mij betreft voor de kranen. Ik verkoop deze kranen al jaar en dag. Alleen voor de kokend water kranen pak ik eigenlijk altijd Quooker en niet Gessi (Quooker heeft de service/after sales goed op orde).

Quooker stond trouwens ook op de Eurocucina keukenbeurs. Quooker heeft nog geen koffie uit de kraan maar wel bubbeltjeswater (Cube).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten