Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 22 september 2021

Huisje Filipijnen

Zoals jullie weten is mijn schoonfamilie bezig om een huisje voor mijn vrouw te bouwen in de Filipijnen.



























Ik had een klant onlangs die me vroeg of we plannen hadden om te emigreren naar de Filipijnen. Maar dat is niet het geval hoor.

Maar in de toekomst hopen we toch wel weer `s op familiebezoek te kunnen naar de Filipijnen. Dan is het natuurlijk leuk als we ons eigen huisje op het strand kunnen gebruiken.



















Tenslotte hier onder nog een video die ik in de Filipijnen gemaakt heb. Je ziet o.a. een stukje van het huisje waar mijn vrouw eerst woonde.

Het nieuwe huis is op het strand en dat vinden we wel fijn (dan heb je minder last van muggen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten