Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 18 mei 2021

Snaidero Ola keuken

Enkele jaren terug verkocht ik een Snaidero Ola keuken in Lichtenvoorde (project 614).

De klant kwam nog even langs vorige week. Ze maakten er een video van. Ik versta er niets van maar ik heb het toch maar ingesloten hier onder.



Toevallig is Jan Levien (de keukenmonteur) vandaag in Barendrecht begonnen met de montage van ook zo`n Snaidero Ola keuken. Ook in Grigio Cemento deze keer. Mijn eigen Ola showroomkeuken is eveneens gespoten in Grigio Cemento (ik vind het persoonlijk een prachtige kleur). Recent verkocht ik `m ook in Tilburg (Ola in Grigio Cemento).

De Ola is natuurlijk wel in genoeg andere kleuren leverbaar. Zo staat hij hier op video in Lead Grey en hier in Bianco Luce.

Hier onder tenslotte de video van de Snaidero Ola 20 keuken in mijn showroom. Maar dan gewoon in het Nederlands...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten