Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 3 juli 2020

Koken in de Snaidero keuken; Chicken Adobo

Als ik bij een klant de keuken oplever ga ik soms voor ze koken. Dit om de apparaten uit te leggen. Begrijp me goed; het lukt me niet om dit voor elke klant te doen.

De kip die ik regelmatig voor klanten maak wordt nogal gewaardeerd, dus vaak vragen klanten naar het recept. Daarom nu dus een video over Chicken Adobo.



Chicken Adobo komt uit de Filipijnen en er zijn natuurlijk heel veel manieren om Chicken Adobo te bereiden. Maar op de video laat ik zien hoe wij het thuis doen.

Ik hoop dat jullie het ook gaan proberen. Veel succes en eet smakelijk!


Tenslotte nog wat anders. Zoals jullie weten zijn mijn vrouw en ik bezig met de bouw van een ander huis in de Filipijnen. Een huis met privé strand er bij. We hebben dit in de verhuur voor vrienden en familie. Dit doen we bewust want we zijn geen professionele verhuurders. We wonen zelf ook in Nederland en moeten alles op afstand regelen. Het gaat daarom wat anders als bij een echte verhuurorganisatie als de Roompot of zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten