Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 14 november 2019

Snaidero keuken in Spanje

Vanmorgen is Niklas op het vliegtuig het land uitgezet :). Hij gaat naar Spanje om de keuken van Snaidero project 886 te monteren. Het is niet de eerste keer dat Niklas een Snaidero keuken voor me in Spanje monteert. Enkele jaren terug heeft hij ook Snaidero project 738 voor me gemonteerd. Niklas is echter niet zo`n wereldreiziger, hij laat dit soort dingen over het algemeen liever over aan collega Jan Levien.


Daarom heeft monteur Jan Levien eerder dit jaar de Snaidero keuken voor me geplaatst Spanje van project 815 en zou hij eigenlijk ook de keuken van project 886 monteren. Door z`n ongeval onlangs hebben we nu toch Niklas lief aan moeten kijken...

Hoe dan ook, uiteindelijk is Niklas toch overstag gegaan. Klant blij en ik natuurlijk ook.


Over blije klant gesproken; van de klant van vorige week kreeg ik bovenstaand mailtje toegestuurd. Leuk hé?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten