Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 6 december 2017

Snaidero keuken in Utrecht (project 779)

Onlangs heb ik in Utrecht de keuken van Snaidero project 779 afgeleverd. Deze keuken is inmiddels gemonteerd. Hieronder een foto van de keuken zoals deze er nu uit ziet. Het is maar een telefoonfoto (sorry).


Deze klant heeft gekozen voor de Spring afzuigkap met bipolaire ionisatie. Deze keer in de kleur wit. Zo`n afvoerloze Spring afzuigkap pas ik toe in situaties waarbij ik geen afzuigkanaal naar buiten kan of mag maken.

Hier onder de video van de Spring afzuigkap hier in de showroom.



Ook bij Snaidero project 782 in Leerdam vorige week is de Spring afzuigkap verkocht. Deze klant heeft echter voor de zwarte versie gekozen (net als bij mij in de showroom dus).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten