Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 19 november 2016

Snaidero keuken in Zeeland

Een jaar of 10 terug heb ik een Snaidero keuken geleverd aan een klant in Zoutelande (Zeeland). Deze klant is een woning aan het verbouwen in Westkapelle en voor die woning hopen we volgende week de nieuwe Snaidero keuken te monteren (project 729).


Gisteren is de keuken opgehaald door de vervoerder. Jan en Joop staan ingepland om de keuken na het weekend te gaan monteren.


Zelf hoop ik na het weekend naar Cadiz in Spanje te gaan. Monteur Niklas heeft daar onlangs de Snaidero keuken van project 738 gemonteerd. Ik hoop er dus even heen te gaan om de keukenapparaten uit te leggen en wat mooie foto`s van de keuken te maken. Dinsdag as. ben ik dus persoonlijk niet in de showroom.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten