Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 10 november 2016

Snaidero keuken in Spanje (Cadiz)

Vorige week hebben we de keuken uitgeleverd van Snaidero project 738 in Cadiz (Zuid Spanje). Deze keuken heeft monteur Niklas geplaatst.

Hier onder een foto van de keuken zoals deze er bij stond na de montage. Ik hoop binnenkort zelf even naar de klant te gaan. Ik wil dan wat meer foto`s te maken en tegelijk de keukenapparaten uit leggen.


De keuken in Spanje is een S12 keuken opstelling, een wit hoogglans keuken met werkbladen van zowel roestvrijstaal als hout. Aan het houten werkblad kun je zitten. Hiervoor heeft de klant Basil barkrukken bij me uitgezocht.

Het houten werkblad kun je overigens ook uitvoeren in wit corian (zoals bij de S18 showroomkeuken). Let er echter wel op dat de kleur van het corian niet exact identiek is met het wit van de keukendeuren.


Tenslotte. De ruimte die gebruikt is voor de barkrukken kun je natuurlijk ook gebruiken voor opslag. Bij m`n eigen S12 showroomopstelling heb ik daarvoor gekozen (ladenkasten van 120cm breed).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten