Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 30 augustus 2016

Neff C18FT48N0 FullSteam oven

In de S12 keuken is op dit moment een Neff C18FT48N0 FullSteam oven ingebouwd. Dit is een compacte versie van de grote FullSteam oven die ik meestal verkoop.

Deze compacte FullSteam oven is handig voor mensen die bijvoorbeeld een bestaand gat van een combimagnetron in moeten vullen. Als het qua ruimte past zou ik persoonlijk voor de grote FullSteam oven gaan Neff B48FT68N0 (dan heb je immers ook de hide&slide deur).


Enkele weken terug heb ik een video opgenomen van deze FullSteam oven. Deze video heb ik hier onder ingesloten.



Klik hier om naar de aanbiedingspagina te gaan van de Neff C18FT48N0 combi-stoomoven (deze stoomoven is op dit moment extra scherp geprijsd).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten