Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 3 oktober 2015

Nieuwe lijn Snaidero / Showroomkeukens vervangen

Laatst had ik het al op het blog geschreven, binnenkort is de "oude" lijn Snaidero keukens niet meer leverbaar. Het wordt straks allemaal Snaidero Sistema 22. In het kort dus dikkere kasten, hogere kasten en dikkere deuren. Hier onder bijvoorbeeld een Snaidero keuken in model Code (is Sistema22).


Je ziet dat er een hogere onderkast is gebruikt en een lagere plint (10cm). De nieuwe hoogte van de onderkast is 78cm, met een plint van 10cm zit je dus onderkant blad op 88cm. De meeste bladen verkoop ik nu op 8cm dik, dus de nieuwe standaard werkhoogte is nu 96cm.

Hoe dan ook, hier onder een foto van een showroomkeuken in de "oude lijn" die ik wil gaan vervangen: showroomkeuken S11 in wit hoogglans lak. Zoals voor zich spreekt zal ik deze keuken binnenkort moeten gaan vervangen.


Nu heb ik natuurlijk nog meer keukens die ik moet gaan wisselen. Zoals bijvoorbeeld de showroomkeuken S13 die je ziet op onderstaande video.

Klik voor de showroomkeukens op deze pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten