Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 28 augustus 2015

Snaidero keuken in Zeeland (Goes)

Daarnet kreeg ik van de klant van project 681 onderstaande foto doorgestuurd. Jan en Joop zijn net begonnen, maar het schiet dus al heel hard op. Prachtig hé! Zo`n Corian werkblad naadloos uit 1 stuk.


De keuken is nog niet klaar, maar je kunt al wel goed zien dat het er straks heel mooi uit gaat zien toch?

Zelf heb ik vandaag ook hard gewerkt. Best veel klanten langs geweest en ook weer een keuken verkocht aan een klant in Eindhoven.


Tenslotte kwam m`n zwager nog superverse mosselen langs brengen, dus heb ik `s avonds nog lekker mosselen gegeven (m`n zwager is nl. mosselman). Ik heb de mosselen natuurlijk klaargemaakt in de hoge druk stoomoven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten