Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 21 april 2014

Snijplanken oplossing in de pantry kast

In de showroom heb ik zo`n pantry kast voor mensen die graag hun keukenapparaten uit het zicht willen hebben (keukenmachine, broodrooster, citruspers etcetera). Dus een extra keukentje verborgen achter vouwdeuren van je hoge kast. Ik heb deze kast nu (het is immers een showroom) iets aangepast. Eigenlijk moet je in de keuken verschillende snijplanken hebben. Eentje voor vlees, eentje voor groente etcetera. Het leek me daarom leuk om de kast hier voor aan te passen. Ik heb dus verdelingen gemaakt waar de houten snijplanken precies tussen passen. Leuk toch?


Voor wie het leuk vindt, ik had laatst nog een video geplaatst van deze pantrykast oplossing in de showroom. Ik heb de video hier onder ingesloten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten