Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 17 april 2014

Foto`s van de nieuwe Snaidero Idea keuken

Vorige week op de beurs had ik natuurlijk de nieuwe Snaidero Idea keuken gezien. Ik had daarom wat foto`s op het blog gezet, maar daar stonden natuurlijk heel veel mensen op zodat de keuken zelf niet zo uit de verf kwam.


Via Snaidero heb ik daarom een aantal studio foto`s gekregen van de nieuwe Idea. Dus mét goede belichting en zonder al die beursbezoekers. Ik vind het mooie foto`s, vandaar dat ik ze toch even op het blog heb gezet.


Dan not wat anders. Als ik naar Italië rijd neem ik meestal een klant mee die dat leuk vindt. Is wel zo gezellig en klanten vinden het ook leuk. De klant die deze keer mee was naar Milaan heeft onderweg veel foto`s gemaakt. Ik heb een aantal van die foto`s op deze pagina gezet voor wie het leuk vindt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten