Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 13 juli 2011

Italiaanse design keukens op de Eurocucina in Milaan

Om het jaar wordt in Milaan de Eurocucina gehouden tegelijk met de internationale meubelbeurs. Op de Eurocucina presenteren allerlei keukenmerken hun nieuwste modellen, ook Duitse merken presenteren zich er zoals bijvoorbeeld Bulthaup. Het spreekt echter wel voor zich dat het grootste deel van de gepresenteerde keukens uit Italië komt.

Om bij te blijven ben ik hier dan ook altijd present. De laatste keer was vorig jaar, dit jaar is er dus geen Eurocucina. Een impressie van de beurs vorig jaar staat op deze pagina.

Vorig jaar werd op de Eurocucina de nieuwe Ola 20 keuken gepresenteerd door Snaidero, inmiddels staan er twee opstellingen Ola 20 in mijn showroom. Voor Eurocucina 2011 presenteert Snaidero eveneens enkele nieuwe modellen, hierover later meer. Uiteraard wil ik ook in 2011 weer present zijn op de Eurocucina, als het een beetje meezit vlieg ik er weer zelf heen net als vorige keer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten