Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 1 juli 2011

Groeten uit Italië / vakantiesluiting

Geraldine en Leo (klanten van mij die een Snaidero keuken hebben gekocht) mailden me daarnet de onderstaande foto. Ze zijn immers weer met de fiets op vakantie in Italië en maakten onderstaande foto. Geraldine en Leo fietsen best wat af in Italië, lees bijvoorbeeld dit blog van ze.


Leuk dat men ook op vakantie nog aan je denkt, ben toch blij dat mijn eigen gevel er wel wat anders uit ziet...

Over vakantie gesproken. Ook dit jaar gaat mijn bedrijf dicht met de bouwvak. Dit is dan vanaf zaterdag 23 juli. Ik wil dan op dinsdag 16 augustus weer op de zaak terug zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten