Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 11 juli 2013

Snaidero keukens in Zeeland

Vanmorgen ben ik nog langs geweest bij de klant van Snaidero keuken project 430 hier in de buurt. Ze wonen in een prachtig oud huis, echt heel leuk dat er dan zo`n strakke Snaidero keuken in is gezet.
Vanavond hoop ik naar een andere klant hier in Zeeland te gaan. Deze keer bij mensen in Goes (Snaidero keuken project 576). De klant in Goes heeft de Neff B46C74N3 VarioSteam oven gekocht en die wil ik vanavond toch gaan uitleggen. Helaas heb ik thuis niet zo`n VarioSteam oven, dus ik kan er nog niet zo mee "spelen" als met de Míele hoge druk stoomoven (die gebruik ik thuis wél). Voor wie (net als m`n vrouw en ik) bakken leuk vindt (ik zeg niet dat ik het goed kan hé) is deze website misschien wel interessant. Wij vinden het in elk geval leuk. Wel jammer dat ze niet met Neff werken voor de apparatuur, maar wat niet is kan misschien nog komen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten