Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 8 juli 2013

Snaidero keukens bij klanten

Vandaag zijn Jan en Joop begonnen in Barendrecht met het monteren van de Snaidero Ola 20 keuken van project 566. Deze Italiaanse design keuken is nu natuurlijk nog niet klaar. Ik denk dat ze aan het eind van de week toch wel een heel eind zijn (zou wel fijn zijn zo voor de vakantie). Het is een best grote keuken, dus het zou best kunnen dat ze na de vakantie nog een dagje terug moeten (ik hoop natuurlijk van niet). Geen foto nog dus van de Ola 20 keuken in Barendrecht, daarom een korte Snaidero video van de Ola 20 deze keer (hier boven). Daarnet kreeg ik per e-mail nog wel een foto doorgestuurd van een andere klant (Snaidero keuken project 606 in Venray). Met deze klant heb ik afgesproken om na de vakantie nog even een kookles te doen (voor de Míele hoge druk stoomoven).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten