Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 15 juli 2013

Vakantiesluiting Snaidero Concept Store

Vanmorgen toch maar even naar de zaak gegaan. Briefje op de deur geplakt i.v.m. de vakantiesluiting. Ik heb het overigens ook op de nieuwspagina van de website gezet. Vorig jaar stonden er toch mensen voor de deur blijkbaar. Ik kreeg in elk geval een mail waaruit bleek dat ze "not amused" waren dat de showroom dicht was (ook toen had ik het zowel op de site als op de deur aangegeven).
Ik ben van de week toch nog niet weg (ze komen nog van Snaidero lossen hier), dus daarom denk ik af-en-toe toch heel even op de zaak te zijn. Ik heb nog wat werk liggen wat weg moet, dus dat moet dan maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten