Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 15 juli 2013

Koelkasten bij Snaidero keukens

Onlangs heb ik een keuken geleverd aan m`n klant van keuken project 602 in Amsterdam. M`n klant belde me achteraf op over de koelkast. Ik had het type geleverd wat op de offerte stond en hij vond dat deze koelkast er nogal "karig" uit zag vergeleken met de rest van de apparatuur. En daar heb ik m`n klant inderdaad gelijk in moeten geven. Als je kijkt naar de Neff VarioSteam oven, of de dubbel Flex inductiekookplaat. Dat is allemaal super luxe. Ik moet gewoon eerlijk zijn, m`n meest verkochte koelkast is niet echt het topmodel in de Neff lijn. Naar aanleiding van dit gesprek wil ik in het vervolg m`n klanten toch attenderen op de luxere koelkasten van Neff. Bijvoorbeeld de Neff KI1813F30 die monteur Jan onlangs in m`n showroom gemonteerd heeft. Deze koelkast heeft een HydroFreshlade (houdt groente en fruit langer vers), LED verlichting (is veel zuiniger als normale verlichting), luxere inrichtingen van de bakjes en uiteraard energieklasse A++ (is dus zuiniger als gewoon "A" of ""A+").
Hier boven daarom een foto van de Neff KI1813F30 koelkast in m`n showroom. Ook heeft Neff een lijn koelkasten die nóg luxer is. Dit is de CoolDeLuxe lijn. Deze ligt prijstechnisch eveneens wat hoger. Ik heb zo`n koelkast in m`n S14 showroomkeuken gemonteerd zitten nu. Een voorbeeld van zo`n Cool-de-Luxe koelkast is de Neff K8325X0 (om een prijsidee te geven, deze koelkast is 3 x duurder als m`n meest verkochte koelkast).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten