Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 24 juli 2013

Snaidero кухнях :)

Naast Arnemuiden staan er natuurlijk op meer plaatsen Snaidero Concept Store showrooms. Eén van de mooiste showrooms staat in Moskou, dit is de showroom van Samir.
Qua oppervlakte is het niet zo`n verschil met mijn showroom. Samir heeft echter een bredere pui, zodoende heeft hij een mooiere "etalage". Hier onder een foto van de Snaidero Venus keuken in de showroom van Samir (inmiddels is deze keuken uitverkocht). De Venus wordt overigens door Snaidero in productie gehouden speciaal voor de Russische markt. Zelf heb ik ook eens zo`n Venus verkocht, maar dat was ook aan een Nederlandse klant die in Moskou woont en werkt.
In Rusland zijn ze heel erg voor "merken". Vandaar dat Samir heel veel met Míele doet. Sterker nog. Bij de vorige Eurocucina in Milaan was er een delegatie van Míele Rusland met Samir meegekomen. In de showroom van Samir staan ook wasmachines en stofzuigers van Míele, dat zul je in Nederland niet zo gauw zien in een keukenzaak. Hoe dan ook, Samir doet het goed. Een andere Russische klant van me heeft op het internet reviews van Samir z`n klanten gelezen over Snaidero in het Russisch. Deze mensen waren zo enthousiast dat mijn klant besloot om ook voor een Snaidero keuken te gaan (bedankt Samir!). M`n klant vertelde dat er in het Russisch o.a. stond dat Snaidero keukens wel wat duurder waren, maar dat de keuken het wel waard was. Het zag er veel mooier uit als een gewone keuken.
Ik zou uiteraard best eens de showroom van Samir willen bezoeken natuurlijk. Samir heeft me daar ook voor uitgenodigd (we spreken elkaar om het jaar in Milaan op de beurs). Judith (mijn vrouw) ziet het niet zo zitten, dus of het er echt van komt weet ik niet. Hier boven een foto van het feest wat Samir gaf toen hij zijn showroom klaar had. Ik was toen ook uitgenodigd voor het feest, maar kon niet aanwezig zijn in verband met de geboorte van onze dochter. Voor wie het leuk vindt, dit is de website van Samir.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten