Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 31 augustus 2012

Beetje saai dagje

Beetje saai dagje deze vrijdag (is wel `s lekker). Vandaag zijn de planten in de winkel nagelopen in de showroom. Tijdens de bouwvak is de verlichting van de winkel 3 weken uit geweest en veel plantjes konden dat toch niet echt hebben. Bloemenhuis de Lelie (ook uit Arnemuiden) heeft daarom alles weer nagelopen en het ziet er gelijk weer wat vrolijker uit.
Zelf had ik vandaag gelukkig tijd om wat orders te verwerken. Volgende week begint Italië weer en de bestellingen kunnen er maar alvast weer klaar liggen denk ik zo maar. M`n eerste klant kwam pas aan het eind van de dag, dus ik kon nog lekker veel doen. Morgen hoop ik weer te koken in de winkel, mosseltjes uit de stoomoven had ik maar bedacht. Lekker snel en ook m`n klant had daar wel oren naar.