Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 24 augustus 2012

Míele inbouw apparatuur in ICE en Titanium

Voor mijn nieuwe showroomkeukens straks wilde ik graag ook een opstelling voorzien van Míele apparaten in de ICE uitvoering. Gisteren contact gehad met Míele, maar Míele wilt ze niet aan me leveren. Míele gaat begin volgend jaar stoppen met zowel ICE als Titanium finish, dus heeft het ook geen zin om het op te nemen in de showroom. Ik vind het wel jammer, de laatste maanden heb ik best veel omzet in Míele ICE gemaakt. Toch heb ik wel een idee waarom het is. In Januari as. is het weer beurs en ik denk dat ze dan een vervangende serie gaan presenteren.
Mensen die nog Míele apparaten in ICE uitvoering willen hebben adviseer ik dus om dit op korte termijn te bestellen danwel de keuze om te zetten naar normaal Míele in CleanSteel (roestvrijstaal dus).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten