Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 23 augustus 2012

Míele ICE apparaten serie

Vanmorgen had ik Michael aan de telefoon, m`n Zweedse klant over de Míele ICE apparaten die hij bij me had gekocht. Hij twijfelt er over om nog een servieswarmer bij te bestellen en had nog wat advies nodig. Er is namelijk ook een servieswarmer in de ICE serie, als het symmetrisch in de lijn past is het toch wel heel strak. ICE is een alternatief op de roestvrijstalen apparaten die de meeste mensen in de keuken hebben. Het is strak wit en wordt gecombineerd met chroom. Naast ICE kun je bij Míele ook voor Titanium kiezen (als alternatief op rvs).
Helaas heeft Míele de hoge druk stoomoven niet in ICE uitvoering, zodoende is ICE voor m`n meeste klanten geen optie. Bij veel klanten wordt de hoge druk stoomoven toegepast die alleen in rvs (of met Titanium liftdeur) leverbaar is. Hoewel ICE wat duurder is als standaard rvs vind ik het zelf wel een hele goede optie. Het is erg bescheiden en strak qua design en dat past goed bij mijn Italiaanse design keukens.
Ik moet straks vier showroomkeukens gaan vervangen dus is ICE ook voor mij hier wel een serieuze optie. Eerst wil ik toch even een kleurmonster van het ICE hebben om het bij mijn wit te houden. Het lijkt mij storend als het ICE-wit gaat vloeken met het Snaidero-wit. Als het nét niet hetzelfde is ga ik persoonlijk toch liever voor een contrast met roestvrijstaal. Op m`n apparatensite heb ik overigens nog niets over ICE staan. Míele wilt het liever niet, je moet dan een geautoriseerde webshop hebben met allerlei toeters en bellen en allerlei richtlijnen. Zodoende is alleen Neff actueel op m`n apparatensite. Stefan en ik zijn wel begonnen met de Gaggenau apparaten, maar daar zijn we voorlopig nog wel mee zoet. Hoe ik `t nou met Míele op de site op ga lossen weet ik nu nog niet, eerst maar `s Gaggenau klaar maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten