Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 1 augustus 2012

Keukens in Engeland en zo

Op vakantie kun je moeilijk alle keukenshowrooms die je tegen komt gaan bezoeken, ben tenslotte ook nog getrouwd. Ik koop dus altijd de magazines daar zodat ik later thuis ook nog wat kan opsteken over de Engelse keukenmarkt. Daarna leg ik ze weer op de leestafel in de showroom zodat wachtende klanten het weer kunnen lezen (is toch wat leuker als de Eigen Huis die je thuis ook al had liggen).
Ik had er ook gelijk eentje gekocht over breien en haken voor Jeanet Jaffari (de bekendste blogster van Zeeland). Zometeen even bij haar afgeven. Nu wist ik het al van de showroombezoeken, maar in Engeland zijn ze dus niet zo van de Italiaanse design keukens. Als je zo`n keukenblad dan doorleest kom je gewoon niet één Italiaanse design keuken tegen. Design keukens in Engeland zijn er wel, maar dan bijvoorbeeld van het merk Bulthaup (Duits). Ik zag wel Italiaanse dingen, daar niet van. Maar dan was het meer Italiaanse koffie of "Italiaans" eten.
Vanaf dinsdag 7 augustus as. hoop ik trouwens weer op de zaak terug te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten