Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 27 september 2024

Gaggenau servieswarmer 200 serie

Hier in de showroom heb ik de nieuwe BSH servieswarmer in zowel de Neff als Gaggenau uitvoering. In een van mijn laatste video`s had ik hier over geklaagd. Ik stoorde me namelijk nogal aan het geluid.

Er was al een monteur geweest maar die dacht dat het niet gemaakt kon worden. De vertegenwoordiger en ik konden hier eigenlijk niet mee leven. Dus heeft de vertegenwoordiger (dank je wel!) alsnog een andere BSH service monteur gestuurd.

Deze meneer kwam vandaag langs. Hij heeft bij beide servieswarmers het verwarmingselement vervangen; probleem opgelost 🙂. Blij dus, kan ik weer met een gerust hart servieswarmers verkopen.









Waarom dan een servieswarmer?

1. Gestoomd eten koelt heel snel af. Dus een warm bord zorgt er voor dat je dit proces vertraagt.

2. Als je een gast hebt die later komt kun je het bord opgemaakt en wel in de warme warmhoudlade zetten. Dit kan je dan uren lang warm houden zonder dat het gaat verpieteren.

Ik vind het een fijn apparaat. Ik had het ook voor mezelf bedacht in de nieuwe keuken, maar niet besteld omdat het ding hier in de showroom zo`n kabaal maakte (achteraf dus beetje jammer).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten