Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 11 augustus 2023

Vakantie

Zoals jullie weten is mijn keukenshowroom op dit moment nog gesloten in verband met vakantie.

Met mijn gezin doe ik een roadtrip door verschillende landen. We begonnen in Duitsland, vervolgens Zwitserland, Italië, Slovenië, Oostenrijk en dan opnieuw Duitsland.
Ook tijdens de vakantie ben ik natuurlijk nog steeds wel een klein beetje aan het werk.
























Zo ben ik met mijn gezin langs geweest bij de mannen van Snaidero die zelf ook op vakantie waren.

Wij Nederlanders gaan graag overal heen tijdens de vakantie. Maar de Italianen houden blijkbaar toch meer van vakantie in eigen land. Zodoende hoefde ik in Italië zelf niet heel ver te rijden.

De monteurs zijn zoals jullie begrijpen ook op vakantie. De ene Jan (ik noem `m Jan Maat) is naar zijn huis in Portugal. De andere Jan (Jan Levien) zit in de buurt van Saarbrücken. Gertjan (mijn broertje) is naar Zwitserland vertrokken.

Tenslotte nog een foto van de Snaidero S10 keuken die Jan Levien nét voor de bouwvak heeft opgeleverd (project 1032).
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten