Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 29 augustus 2023

Snaidero keukens en Neff apparaten

Zoals jullie weten is de vakantie inmiddels weer voorbij. Ook de monteurs zijn weer aan het werk. Ze zijn gisteren begonnen in Scheveningen aan de montage van de Snaidero Vision keuken van project 1109. Deze Snaidero keuken had ik vóór de bouwvak al bij de klant bezorgd.

Ik verwacht dat ze hier de hele week wel bezig zijn. Het is een behoorlijk grote Snaidero keuken bij deze klant.

























Zodra de mannen in Scheveningen klaar zijn hopen ze naar Heddikhuizen te gaan. Hier moet de Snaidero keuken van project 1111 gemonteerd worden. Deze keuken is vandaag bij de klant bezorgd.

Dan tenslotte nog wat anders. Zoals jullie weten komt Neff binnenkort met de nieuwe lijn inbouwapparatuur.

Ik heb nog geen folder met informatie en prijzen. Maar ik kan wel alvast wat vertellen.

De highlights heb ik even hier onder gezet. Dit is onder voorbehoud want ik heb zoals gezegd geen normale folder of zo. Wel heb ik deze noviteitenbrochure;

De luxe Neff FullSteam oven is er nu met VASTE wateraansluiting (de code is Neff B69FY5CX0).

Uiteraard blijft de FullSteam oven bij Neff ook ZONDER vaste wateraansluiting leverbaar. De code van dit apparaat is Neff B69FY5CY0.

Voor beide apparaten geldt dat je de strip en greep apart moet bestellen en betalen. Deze zijn er in 4 kleuren. Dit zelfde geldt voor de optionele TwistPad.















Ook de koffiemachine is er nu MÉT en ZONDER vaste water aansluiting.

De code voor de Neff koffiemachine met vaste wateraansluiting is Neff CL9TX11X0.

De code voor de Neff koffiemachine zonder vaste wateraansluiting is Neff CL9TX11Y0.

Let er alstublieft op dat ook voor de koffiemachine de kleur aangegeven moet worden. De strips moeten apart besteld en apart betaald worden!








































Ik verwacht dat deze apparaten over enkele maanden leverbaar zijn. De huidige lijn Neff apparaten is dus uitlopend. Omdat de nieuwe lijn apparaten wat minder voordelig zijn als de huidige lijn kan ik me voorstellen dat er nog mensen zijn die nog snel even de apparaten willen bestellen van de huidige Neff lijn met inbouwapparaten.

Over minder voordelig gesproken. Ook Quooker heeft gemeend de prijzen te moeten gaan verhogen. Per 1 september as. worden de prijzen per set 100 Euro verhoogd (pro3/combi/combi+). Houd hier alstublieft rekening mee!

Tenslotte. De afgelopen maanden ging het een stuk beter met de uitlevering van inbouwapparatuur. Helaas zijn de manco`s nog steeds niet de wereld uit. Zo heb ik op dit moment weer vertraagde uitleveringen van Neff vaatwassers. Laten we hopen dat dit snel achter de rug is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten