Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 19 september 2020

Vliegen met klant van project 915

Gisteravond is de klant van project 915 uit Zoetermeer mee wezen vliegen (ze bouwen nieuw in Spierdijk). Ze waren tijdens de bouwvak ook al `s mee geweest, maar toen was het een heel kort vluchtje in verband met het weer (lage bewolking). Ik had ze daarom beloofd om ze nog een keer mee te nemen als het mooier weer was.

Dan nog wat anders. Ik heb de informatiepagina van de Snaidero Vision showroomopstelling klaar. Hier het linkje naar deze pagina over de showroomkeuken Vision. Ook de video heb ik eerder deze week opgenomen. Ik hoop `m binnenkort te kunnen plaatsen op YouTube.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten