Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 24 september 2020

Bestekindelingen voor Snaidero keukens

Gisteravond had ik een klant met vragen over mogelijkheden bestekindelingen. Omdat wel meer klanten de mogelijkheden willen weten heb ik `t maar even op het blog gezet.

In principe verkoop ik alleen houten bestekindelingen voor in mijn keukens. Snaidero heeft wel plastic maar dat laat ik in de showroom niet zien (ik vind het wat minder luxe staan), dus hier vraagt ook bijna nooit iemand om.



Bij de houten bestekindeling zijn er ook accessoires. Hier boven zie je de folierolhouder (in de versie voor de eiken bestekindeling). 

Ook is er een messenhouder. Ik heb een foto hier van hier onder ingesloten (eveneens in de eiken bestekindeling). 



Tenslotte zijn er ook nog twee kleuren hout. De meest gekozen versie is Eiken (zie foto`s hier boven). Maar voor wie `s wat anders als standaard wilt is er ook Noten (foto hier onder).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten