Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 20 augustus 2020

Vakantie voorbij

Inmiddels is de bouwvak weer voorbij. Ook mijn keukenshowroom is dus weer open. Ik heb een redelijk korte vakantie gehad, maar het was wel heel leuk. We zijn met ons gezin naar Engeland geweest.

Ook ben ik verschillende keren wezen vliegen met klanten. Zo ook met onderstaande klanten uit Limburg.


Inmiddels staat de nieuwe Snaidero Vision keuken ook opgesteld in de showroom hier. Ik heb gekozen voor een opstelling in Grigio Cemento micalak. Ik hoop de video binnenkort te maken.


Monteur Jan Levien is zo`n Vision op dit moment trouwens aan het monteren bij een klant in Zoetermeer. Die keuken is juist gespoten in een super mat gelakte deur (Pure Black).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten