Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 11 januari 2020

Gewijzigde openingstijden

De mensen die me wat beter kennen weten het wel dat ik er op Woensdagmiddag nooit ben op de zaak. Ik had de afgelopen tijd wel vervanging, maar dat is uiteraard niet meer als "op-de-winkel-passen". Eigenlijk heeft dat ook weinig zin vond ik.

Ik heb daarom besloten om de officiële openingstijden aan te passen. Op Woensdag is de showroom dus voortaan open van 9:00 tot 11:45u. Ik heb mijn websitebouwster (zo heet een mevrouw die aan websites werkt toch) al gevraagd om dit ook op mijn website aan te passen.

Mijn oudste dochter is op woensdag middag altijd vrij van school. Zolang dat zo is wil ik er dan ook graag voor haar zijn.


De foto`s bij dit postje zijn trouwens van de nieuwe S1 keuken hier in de keukenshowroom. Het eiland van deze showroomkeuken is gespoten in Oro Brunito hoogglans metallic. Was best lastig op de foto zetten maar nu is het volgens mij aardig gelukt.


Meer foto`s staan op de Facebookpagina van de zaak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten