Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 22 oktober 2019

Teppan Yaki voor Neff Flex inductie

Enkele maanden terug heb ik een Snaidero keuken in Oud Beijerland afgeleverd in Alu Town (project 872). De klant kwam onlangs in de winkel om weer een andere keuken te kopen (voor een ander huis). Ze gaven aan weinig met de Teppan Yaki te doen die je als accessoire op de Neff inductiekookplaat kunt gebruiken. Ze hadden hem namelijk vrijwel niet gebruikt.



Hier boven heb ik een video ingesloten over de Neff Teppan Yaki; Gamba`s. Thuis gebruiken we hem heel vaak. Zoals gisteren nog voor wijting. Ik zie zelf de Teppan Yaki meer als een handige grote pan. Je kunt er ook verschillende dingen mee tegelijk klaar maken.


Schoonmaken van de Teppan Yaki is ook makkelijk. Hij past gewoon in de V50 spoelbak. Ik doe hem zelf niet in de vaatwasser, ik was `m altijd met de hand (is toch zo gebeurd).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten