Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 13 september 2019

Gouden keuken in showroom

Een paar jaar terug blogde ik al over gouden keukens. Ik had het toen gezien in Milaan. Inmiddels heb ik ook "mijn" eigen gouden keuken: Oro Brunito. Een micalak in een bruinachtige goudkleur.

Van deze Oro Brunito versie heb ik de eerste keukens uitgeleverd nu. Enkele maanden terug had ik hier een blogpost met onderstaande video over gemaakt.



Inmiddels heb ik de Oro Brunito keuken ook in m`n Snaidero showroom staan (zie onderstaande foto). Ik hoop binnenkort ook een video van deze keuken te maken. De Oro Brunito keuken wordt de nieuwe S1 keukenopstelling.


Tenslotte. Zoals jullie weten hebben we onlangs gezinsuitbreiding gekregen. Voor wie `t leuk vindt; met Lea gaat het heel goed en ik ben er super blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten