Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 12 juni 2019

"Gouden" keuken

Gisteravond hebben mijn vrouw en ik de keuken opgeleverd van Snaidero keuken project 873. Deze Italiaanse design keuken heeft een eiland in Oro Brunito Lucido (burnished gold metallic hoogglans lak).


Nu klinkt "goud" misschien een beetje fout, maar dat is het naar mijn mening beslist niet. Het is een hele chique en daarnaast ook nog eens degelijke afwerking. En dan degelijk in de betekenis van niet kwetsbaar. Ik vind het een heel mooi alternatief op aluminium of roestvrijstaal.


Anyway, de video van deze Italiaanse design keuken heb ik hier onder ingesloten. Ik vond het zelf heel lastig om het "Oro Brunito" op de video te zetten, maar het is geen goud zoals je dat hebt op je trouwring. Letterlijk vertaald is Oro Brunito bruinachtig goud. En dat is het ook wel.



Tenslotte. Op het eiland van deze keuken is de 80cm brede inductiekookplaat van Neff ingebouwd (T68TS61N0). Niet dat het nou persé nodig is zo`n brede kookplaat (klant gaat immers stomen), maar het ziet er wel heel mooi uit vind ik.

Over inductie gesproken, in het Algemeen Dagblad stond deze week dit artikel over inductie. Ik vind zelf de vergelijking in het artikel over wijnfles met kurk (gas) of schroefdop (inductie) wel een goede. Gas heeft wel iets knus maar rationeel gezien is inductie gewoon de betere keus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten