Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 30 april 2019

Weer terug in Nederland

De afgelopen weken was ik niet in de showroom in verband met familiebezoek in de Filipijnen. Lekker warm weer daar, heerlijk warm zeewater ook. Net alsof je thuis in bad zit.


Wel een heel andere omgeving als thuis in Nederland. Qua verkeersregels is het ook best wennen. Op de motor kun je gewoon je hele gezin meenemen. Gewoon zonder helm of beschermende kleding.


Enfin, inmiddels ben ik weer terug in Nederland waar een stapel werk op me ligt te wachten (waaronder honderden mailtjes). Business-as-usual dus.

Voor wie ook `s naar de Filipijnen wilt. Mijn schoonfamilie heeft er appartementen. Deze zijn te huur. We doen het in eigenlijk alleen voor vrienden/familie en relaties. We kunnen het niet doen net als een Centerparks huisje of zo. Het niveau van de appartementen is uiteraard niet zoals we hier in Nederland gewend zijn. Ik bedoel; het internet is niet heel stabiel, je kunt beter niet uit de kraan drinken etcetera.

We willen in de toekomst ook een groter huis met privé strand in de verhuur zetten. Maar dat duurt nog even...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten