Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 6 april 2019

Snaidero keuken geplaatst in Herkingen (project 836)

Een poosje terug kreeg ik klanten in de showroom die een woning hadden gekocht in Herkingen (Goeree-Overflakkee). Deze mensen zochten een strakke keuken en hebben daarom de S18 keuken uitgezocht voor in hun nieuwe huis. Het eiland van deze keuken pastte prima in de ruimte, de wand met hoge kasten was echter iets te breed.

Zodoende hebben ze de hoge kastenwand van de S10 keuken gekocht en als het ware haaks op het eiland gepland.


Uiteraard heb ik het een en ander voor ze uitgetekend en werd het nogal laat. Zodoende hebben ze toen bij mij gegeten op de zaak.

De keuken van deze mensen (project 836) is inmiddels geplaatst door monteur Niklas. Ik ben daarom bij de klant wezen kijken vorige week. En mamamia, wat hebben ze een mooi huis zeg!

Ik heb de keukenapparatuur en-passant nog even uitgelegd voor de klant. En dat is natuurlijk makkelijker als je gelijk wat voor ze kookt.



Ik heb dus nog even hun Neff FullSteam oven en inductiekookplaat gebruikt.

De volgende dag had de klant er wat van op m`n Facebook geschreven, leuk hoor!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten